Powiat Nowy Sącz: UWAGA! Przypominamy o zasadach obsługi klientów Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

6 min czytania

W związku z wprowadzonym przez rząd kolejnym lockdownem, przypominamy o zasadach obsługi klientów Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.

Klienci są przyjmowani po telefonicznym umówieniu się na daną godzinę. Jeśli nie mają potrzeby bezpośredniego spotkania się z urzędnikiem, mogą wrzucać dokumenty do urn znajdujących się w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 i Strzeleckiej 1. Należy zostawić nr telefonu, aby urzędnik po załatwieniu sprawy mógł się skontaktować z klientem. Mogą również załatwić sprawę:

- przez telefon: nowosadecki.pl/pl/kontakt-lokalizacja

- drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- za pośrednictwem platformy e-PUAP

- operatora pocztowego.

O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco na stronie www.nowosadecki.pl oraz na portalu społecznościowym facebook.com/sadeckie/

Sprawdź, jak pracują poszczególne wydziały

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI:

Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu: 18 41 41 777 i 41 41 634.

Rejestracja pojazdów: 18 41 41 603, 18 41 41 605, 18 41 41 606, 18 41 41 633, 18 41 41 634,

Uprawnienia do kierowania pojazdami: 18 41 41 607, 18 41 41-608,

Transport drogowy: 18 41 41 602

- prawa jazdy można sprawdzić na stronie https://info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

- dowodu rejestracyjnego https://info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
- zawiadomienia o zbyciu pojazdu (sprzedaży) oraz zawiadomienie o nabyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium kraju (zakupu) należy przesyłać za pośrednictwem platformy e-PUAP lub pocztą tradycyjną przesyłając wniosek RJ-01W (dostępny na stronie wraz kopią dokumentu potwierdzającego zbycie lub nabycie pojazdu np. umowy, faktury).

Prosimy o podawanie numeru telefonu w celu umożliwiania kontaktu urzędnika z właścicielem pojazdu.

Wyrejestrowanie pojazdu z uwagi na demontaż RJ-01W ( https://bip.nowosadecki.pl/sprawy__karta_uslug/) można przesłać pocztą tradycyjną wraz z zaświadczeniem o demontażu pojazdu, unieważnionym dowodem rejestracyjnym, kartą pojazdu jeśli była wydana, unieważnionymi tablicami rejestracyjnymi, potwierdzeniem zawarcia polisy OC ważnej na dzień demontażu pojazdu oraz dowodem wpłaty opłaty skarbowej w wysokości 10 zł na konto
33 1050 1445 1000 0023 5299 0531 ING Bank Śląski S.A. Oddział Nowy Sącz.

Dyrektor Jacek MALECZEK
Tel. 18 41 41 601
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępca Dyrektora Wydziału Piotr CEBULA

Tel. 18 41 41 601
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WYDZIAŁ BUDOWNICTWA:

Informacje ogólne dotyczące działania Wydziału Budownictwa będą dostępne pod numerem telefonu 18 41 41 862, 18 41 41 873 lub 18 41 41 852

Pozostałe numery telefonów:

18 41 41 878 Gmina Korzenna,

18 41 41 879 Gmina Kamionka Wielka

18 41 41 886 Gmina Gródek n/Dunajcem

18 41 41 877 Gmina Grybów

18 41 41 899 Miasto i Gmina Muszyna,

18 41 41 882 Gminy: Piwniczna Zdrój i Łącko, Miasto Grybów

18 41 41 889 Gmina Łososina Dolna

18 41 41 869 Gminy: Łabowa i Rytro

18 41 41 853 Gmina Podegrodzie (pozwolenia)

18 41 41 863 Gmina Nawojowa

18 41 41 884 Gminy: Chełmiec, Krynica-Zdrój (zgłoszenia)

18 41 41 885 Gminy: Chełmiec, Krynica-Zdrój (zgłoszenia)

18 41 41 880 Gmina Krynica-Zdrój (pozwolenia)

18 41 41 851 Miasto i Gmina Stary Sącz, Gmina Podegrodzie (zgłoszenia)

18 41 41 871 Miasto i Gmina Stary Sącz, Gmina Podegrodzie (zgłoszenia)

18 41 41 881 Miasto i Gmina Stary Sącz, Gmina Podegrodzie (zgłoszenia)

Dyrektor Wydziału: Jacek JANUSZ

tel. 18 41 41 757
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępca Dyrektora Wydziału: Aneta SELWA

Tel. 18 41 41 862
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WYDZIAŁ GEODEZJI:

- aktualizacja operatu Ewidencji Gruntów i Budynków, wydawanie zaświadczeń o posiadanym gospodarstwie, udzielanie informacji z Ewidencji Gruntów i Budynków, tel.: 18 41 41 753, 18 41 41 754, 18 41 41 758, 18 41 41 759, 18 41 41 763, 18 41 41 764, 18 41 41 768, 18 41 41 769;

- przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych, tel. 18 41 41 655 i 18 41 41 665;

- przyjmowanie prac geodezyjnych i kartograficznych do zasobu PODGiK, tel. 18 41 41 652, 18 41 41 653;

- udostępnianie informacji z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, informacje dotyczące, wyrysów, wypisów z Ewidencji Gruntów i Budynków, tel. 18 41 41 657, 18 41 41 668;

- informacje dotyczące rejestru cen i wartości nieruchomości, tel. 18 41 41 752;

- uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, tel. 18 41 41 762.

Wszelkie informacje oraz druki dostępne są na stronie internetowej https://www.bip.nowosadecki.pl/sprawy__karta_uslug/

Dyrektor Janusz BANACZYK
Tel: 18 41 41 800
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępca Dyrektora Wydziału/Kierownik PODGiK Damian TOKARCZYK
Tel: 18 41 41 760
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZESPÓŁ do spraw GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI:

- sekretariat: 18 41 41 870 lub 18 41 41 854

- wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej: 18 41 41 865

- użytkowanie wieczyste: 18 41 41 864

- gospodarka mieniem, przetargi na nieruchomości: 18 41 41 856 lub 18 41 41 866

- odszkodowania, wejścia w teren, zwroty nieruchomości, sprawy wspólnot gruntowych: 18 4141 855

Kierownik Zespołu : Alicja Lichoń

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastępuje: Sabina Bielecka

WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA i LEŚNICTWA:

- decyzje zezwalające na usunięcie drzew lub krzewów w zakresie gruntów gminnych tel. 18 41 41 617, 18 41 41 638

Dyrektor Wydziału Stanisław Ryba

NUMERY KONT BANKOWYCH:

Rachunki bankowe Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu w ING Bank Śląski S.A. Oddział Nowy Sącz:

- opłaty komunikacyjne, dzienniki budowy (opłaty za dowody rejestracyjne, tablice rej., prawo jazdy, itp.) - nr 11 1050 1722 1000 0090 3190 1284

- opłaty geodezyjne dotyczące powiatu ziemskiego (opłaty za np. wypisy i wyrysy z rejestru gruntu, mapy, itp.) - nr 11 1050 1722 1000 0090 3190 1284

- dochody własne dotyczące Starostwa Powiatowego (wpłaty za czynsz, najem, zapłata faktur) - nr 11 1050 1722 1000 0090 3190 1284

- rachunek pozostałych dochodów (opłata ewidencyjna, skarbowa, itp.) - nr 94 1050 1722 1000 0090 3190 1342

- opłaty geodezyjne dotyczące powiatu grodzkiego (opłaty za np. wypisy i wyrysy z rejestru gruntu, mapy, itp.) - nr 94 1050 1722 1000 0090 3190 1342

- dochody Skarbu Państwa (wpłaty za np. użytkowanie wieczyste gruntu, dzierżawę, najem, itp.) - nr 86 1050 1722 1000 0090 3190 1292

- rachunek sum depozytowych (wadia) - nr 64 1050 0161 6745 7777 7777 7777.

Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, nowosadecki.pl/pl/uwaga-przypominamy-o-zasadach-obslugi-klientow-starostwa-powiato

Autor: krystian