Powiat Nowy Sącz: Rozmawiano o promocji marek oraz zapotrzebowaniu na produkty regionalne

1 min czytania

Dzisiaj w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu odbyła się wizyta stażowa zorganizowana przez fundację MILA. Wzięli w niej udział przedstawiciele lokalnych stowarzyszeń z sąsiednich powiatów w tym Miodny Szlak, Karpating i Zagórzańskie Dziedziny.

Z przedstawicielkami stowarzyszeń spotkał się starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski i Justyna Tokarczyk - dyrektor Biura Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.

Warto wspomnieć, że Karpating to produkt turystyczny realizowany na terenie powiatu gorlickiego, a Zagórzańskie Dziedziny to produkt turystyczny Gminy Mszana Dolna którego ambasadorem jest Justyna Kowalczyk polska biegaczka narciarska, mistrzyni i multimedalistka olimpijska, czterokrotna zdobywczyni Pucharu Świata w biegach narciarskich.

Marki lokalne są budowane z lokalnymi partnerami. Liczne spotkania, warsztaty, wywiady z przedsiębiorcami pozwalają znaleźć najważniejsze atuty poszczególnych miejsc w regionie oraz określić wspólny mianownik na dalszą promocję. Z punktu widzenia marketingu marki lokalne są znakiem słowno-graficznym, pod którym promuje się grupę produktów posiadających wspólne cechy i wartości, bardzo istotne z punktu widzenia konsumentów oraz jej twórców producentów i usługodawców. A co najważniejsze marka lokalna jest dziełem tworzonym sercem mieszkańców społeczności lokalnej.

Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, nowosadecki.pl/pl/rozmawiano-o-promocji-marek-oraz-zapotrzebowaniu-na-produkty-reg

Autor: krystian