Na co składa się pozycjonowanie strony i SEO?

Pozycjonowanie strony może bardzo pomóc w zwiększeniu liczby wyświetleń, a także sprawić, że strona będzie bardziej rozpoznawalna. Warto wiedzieć, na jakie działania składa się SEO i czemu jest takie ważne.

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to inaczej usprawnianie wszystkich elementów widniejących na stronie, które generują konwersję oraz ruch. Można z pomocą dobrze dobranej kampanii e-commerce zbudować markę, ale również zwiększyć zaufanie do naszej firmy.

Wszystkie działania mające na celu odświeżenie treści strony, linkowanie oraz wstawianie słów kluczowych ma na celu również wpłynąć na pozycję strony w rankingach Google oraz tym samym wygenerować aktywny ruch na stronie, przynoszący zyski.

Na jakie działania składa się pozycjonowanie stron?

Wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem stron, np. tworzenie stron internetowych Nowy Sącz dzieli prace związane z modernizowaniem strony na części, by efekty były widoczne w krótkim czasie. Na pozycjonowanie stron składa się:

  1. SEO - jest to optymalizowanie wszystkich działań technicznych, które mają na celu polepszenie kondycji witryny (głównie jej widoczności w rankingu wyszukiwani); to także sprawdzanie jej przejrzystości, widoczności, struktury, poprawności kodu HTML, a także użyteczności - chodzi o behawioralne czynniki rankingowe, w tym współczynnik odrzuceń, czy średni czas jaki czytelnik spędza na stronie; SEO to również sprawdzenie strony pod kątem ilości użytych słów kluczowych, ich rozmieszczenia i użyteczności.
  2. Content - wyszukiwarka Google znacznie szybciej i chętniej wyszukuje strony, które pełne są wartościowej, a także merytorycznej treści; jeśli artykuły pozwolą na zdobycie eksperckiej wiedzy bądź treść jest ciekawa, to strona będzie znacznie częściej wyświetlała właśnie takie witryny, najczęściej content jest albo zbyt ogólnikowy albo wręcz skopiowany z innych stron, dlatego przy pozycjonowaniu bardzo ważne jest zadbanie o jakość artykułów, czy opisów produktów.
  3. Link bulding - polega a pozyskiwaniu linków prowadzących na stronę, dzięki linkowaniu można znacznie zwiększyć ruch na stronie, a także rozpoznawalność marki i jej widoczność w sieci, idealnie sprawdzają się linki neutralne, które nie są przez Google uznawane za spam.

Warto kontaktować się z takimi firmami jak Deva Group (https://www.devagroup.pl/pozycjonowanie-krakow), które doradzą jak odpowiednio przebudować stronę, by marketing dał spodziewany efekt.

pozycjonowanie SEO