Najpopularniejsze techniki marketingu online w 2020 roku

2 min czytania
Najpopularniejsze techniki marketingu online w 2020 roku

Tradycyjne pozycjonowanie organiczne, reklama Adwords, a może social media? Która z technik przyniesie w roku 2020 najlepsze rezultaty. W opinii doświadczonych specjalistów SEO zajmujących się marketingiem online, optymalne efekty uzyskamy poprzez odpowiednie połączenie wszystkich technik. Nieco inne zadania ma bowiem kampania Google Ads, nastawiona na ekspresowe pozyskiwanie klientów, a inną rolę pełni pozycjonowanie organiczne nastawione na efekty długofalowe. Jakie techniki warto wykorzystać we współczesnym Internecie?

Pozycjonowanie organiczne sposób na długofalowe efekty

Na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania zawsze wyświetla się reklama w ramach współpracy z Google Adwords. Organiczne pozycjonowanie stron w Łodzi pozwala budować pozycję wśród wyników naturalnych, znajdujących się pod reklamą.

Mnóstwo czynników wpływa na to, jak wysoko wyświetlana jest nasza strona w rankingu. Jakość publikowanych materiałów, czas istnienia strony, linkowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne, a także optymalizacja pod kątem sprawnego i szybkiego działania serwisu. W tej kwestii niewątpliwie warto skorzystać z usług specjalisty, który zadba o wszystkie aspekty pozycjonowania organicznego. Ta technika oferuje nam stabilizację i regularny napływ klientów w perspektywie długoterminowej.

Kampania Google Ads prosta metoda na szybkie pozyskanie klientów

Jeśli zależy nam na szybkim dotarciu do klientów, wówczas warto postawić na kampanię Google Ads. W ramach tej współpracy, nasza strona jest wyświetlana na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania na wskazanych frazach. Reklamy wyświetlają się także w dużych serwisach, portalach oraz aplikacjach współpracujących z Google. Są one personalizowane pod kątem aktywności użytkownika w sieci, dzięki czemu, mamy pewność, że nasza oferta dotrze do docelowej grupy klientów.

Content Marketing zbuduj zaufanie swoich klientów

Coraz większa liczba specjalistów SEO podkreśla, jak istotne jest dbanie o jakość oraz regularność publikowanych materiałów. Rzetelny blog dołączony do sklepu internetowego lub wizytówki firmy znacznie ułatwia pozycjonowanie całej strony. Dbałość o wysoką jakość tekstów oraz grafik to technika zwana content marketingiem. Pozwala budować zaufanie klientów poprzez jakościowe treści. Specjalista SEO po dokładnym audycie strony jest w stanie wskazać braki oraz zaplanować działania, które poprawią merytoryczność naszej strony.

Ile kosztuje profesjonalny marketing online?

Bardziej zasadnym pytaniem jest to, ile środków możemy przeznaczyć na reklamę w Internecie. Kampania Google Ads może być bowiem dostosowana do naszego portfela. To my sami ustalamy cenę za kliknięcie w promowany link. Podobnie jest z pozycjonowaniem organicznym. Specjalista SEO planuje działania mieszczące się w naszym budżecie. Im więcej pieniędzy wydamy na marketing reklamowy, tym większe przychody wygenerujemy w nadchodzącej przyszłości.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski