Od poniedziałku 25 maja 2020 r. można będzie załatwić osobiście sprawy w Zespole do spraw Gospodarki Nieruchomościami w punkcie przyjmowania stron budynek przy ul. Kościuszki 3 - parter, w tym z zakresu: użytkowania wieczystego, wyłączenie gruntów z produkcji rolnej, odszkodowań, wejścia w teren, wspólnot gruntowych oraz sprzedaży, dzierżaw i najmu nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa.

Warunkiem jest jednak wcześniejsze umówienie się telefonicznie na dany dzień i godzinę. Rezerwacji można dokonać pod numerami telefonów: 18 41-41-865, 18 41-41-870, 18 41-41-866.

W dalszym ciągu można składać dokumenty na dzienniku podawczym (urna) przy ul. Jagiellońskiej 33 lub dostarczać je drogą elektroniczną lub pocztą. Po zrealizowaniu danej sprawy pracownik urzędu telefonicznie ustala termin i godzinę odbioru dokumentów.

Obsługa będzie realizowania z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa klientów oraz pracowników urzędu (maseczka, dezynfekcja rąk).

Kierownik Zespołu Alicja Lichoń

Tel. 18 41-41-857

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.