W ostatnim czasie Starosta Nowosądecki zaktualizował dane w Ewidencji gruntów i budynków obejmującą 101 obrębów Nowego Sącza tj. obręby ewidencyjne od nr 17 do nr 117. (Informacja nr 7/2022 Starosty Nowosądeckiego z dnia 14 lipca 2022 roku w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Miasto Nowy Sącz, Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego z dnia 15 lipca 2022 r. poz. 5055). Aktualizacja dotyczyła porównania danych znajdujących się w ewidencji ze stanem faktycznym w terenie.
Oznacza to, że pracownicy Urzędu Miasta zobligowani są do wprowadzenia otrzymanych od Starosty zmian w ewidencji podatkowej Urzędu Miasta, a następnie do przeprowadzenia postępowań i wydania właściwych – nowych decyzji podatkowych.
W związku z powyższym każdy z Państwa, którego zmiana dotyczy otrzyma z Wydziału Podatkowego Urzędu Miasta stosowną informację w tym zakresie wraz z deklaracją, którą należy wypełnić, podpisać i złożyć w terminie 7 dni od daty otrzymania:
- w siedzibie Wydziału Podatkowego – ul. Narutowicza 6, II piętro, pokoje 2, 3 i 3a w dniach: poniedziałek: w godzinach od 9.00 do 16.30,
- wtorek – czwartek: w godzinach od 7ᶟᵒ do 15ᵒᵒ lub przesłać pocztą na adres: Wydział Podatkowy Urzędu Miasta Nowego Sącza, Narutowicza 6, 33-300 Nowy Sącz.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerami telefonów:
- dla osób fizycznych - 18 41 45 096,18 471 00 25, 18 471 00 21, 18 414 50 99, 18 471 00 26, 18 414 50 92, 18 471 00 22.
- dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek niemających osobowości prawnej – 18 471 00 24, 18 414 50 99.
kontakt email na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z uwagi na obszerny zakres zmian prosimy Państwa o wyrozumiałość i cierpliwość w oczekiwaniu na decyzję podatkową na 2023 rok.
Autor: Biuro Prasowe UM
Dodano: 2023-02-24 10:15:21