Od poniedziałku 25 maja 2020 r. można będzie załatwić osobiście więcej spraw w urzędzie. Warunkiem jest jednak wcześniejsze umówienie się telefonicznie.

Nadal można dostarczać wnioski drogą elektroniczną, pocztą lub wrzucać ich do urny znajdującej się w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 i Strzeleckiej 1. Po zrealizowaniu danej sprawy pracownik urzędu telefonicznie ustala termin i godzinę odbioru dokumentów lub wglądu do akt.

Uruchomione zostają kasy, w których można dokonać niezbędnych płatności.

Obsługa będzie realizowania z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa klientów oraz pracowników urzędu.

Informacje dotyczące prowadzonych postępowań uzyskasz pod numerem telefonu:

18 41-41-884, 18 41-41-885 - gminy: Chełmiec, Krynica-Zdrój (zgłoszenia)

18 41-41-882 - gminy: Piwniczna-Zdrój, Łącko, Krynica-Zdrój (pozwolenia) i Miasto Grybów

18 41-41-889 - gminy: Grybów, Gródek n/Dunajcem, Muszyna, Łososina Dolna

18 41-41-869 - gminy: Korzenna, Łabowa, Rytro

18 41-41-853 - gmina Podegrodzie

18 41-41-863 - gmina Nawojowa

18 41-41-873 - miasto i gmina Stary Sącz

Dyrektor Wydziału: Jacek JANUSZ

tel. 18 41-41-757
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastępca Dyrektora Wydziału: Aneta SELWA

Tel. 18 41-41-862
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

(olsz)