Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny w Nowym Sączu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: referent(do spraw płac) w wymiarze 0,5 etatu.
Osoby ubiegające się o przyjęcie do pracy na w/w stanowisko winny spełniać następujące wymagania:
- posiadają obywatelstwo polskie;
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;
- nie były karane za przestępstwo umyślne;
- posiadają wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, (wskazane doświadczenie w zakresie płac w oświacie);
- posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- cieszą się nieposzlakowaną opinią.
Kandydaci powinni wykazać się:
- biegłą umiejętnością obsługi komputera;
- znajomością struktury i zasad funkcjonowania jednostek oświatowych;
- znajomością ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych;
- znajomością ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych;
- znajomością ustawy Karta Nauczyciela i przepisów wykonawczych;
- znajomością ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego.
Ponadto od kandydatów wymagana jest:
- umiejętność obsługi programów komputerowych: Płace Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik, Exel;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- komunikatywność;
- rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
- obliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń na dzień ustalonych wypłat;
- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących zakresów czynności;
- prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń pracowników szkoły;
- obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, sporządzanie list płatniczych zasiłkowych;
- przekazywanie sprawozdań dotyczących składek do ZUS;
- sporządzanie miesięcznych rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz dokumentacji sprawozdawczej dla nich, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników, z którymi umowa została rozwiązana;
- prowadzenie inwentarza i składnicy akt;
- kompletowanie i wypełnianie dokumentów potrzebnych dla osób odchodzących na rentę i emeryturę - przygotowanie druku RP 7;
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej podatku od wynagrodzeń;
- sporządzanie deklaracji podatkowych;
- sporządzanie rozliczeń podatkowych pracowników szkoły;
- sporządzanie zaświadczeń o wysokości zarobków;
- sporządzanie dokumentacji PFRON, sprawozdań GUSZ 03, Z 06, Z 05 , o wynagrodzeniach i czasie pracy;
- obsługa SIO – w zakresie spraw płacowych ;
- kontrola merytoryczna i formalno- rachunkowa dokumentacji płacowej.
Warunki pracy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartą na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
- zatrudnienie 0,5 wymiaru czasu pracy;
- rozkład czasu pracy dostosowany do specyfiki pracy w szkole na tym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy (oryginały do wglądu);
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu);
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
Termin składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny w Nowym Sączu, ul. 29 Listopada 22, lub przesłać drogą mailowąna adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. terminie do 13.08.2021 r.
- Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie lub które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Informacja o liczbie osób, które zgłosiły się do konkursu oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Szkoły, BIP Urzędu Miasta Nowy Sącz oraz na tablicy ogłoszeń.
- Rozmowy kwalifikacyjne w ramach końcowej selekcji kandydatów będą się odbywały 17-18.08.2021
- Informacja o wynikach naboru zostanie podana 19.08.2021r.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Klauzula informacyjna:
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny,33-300 Nowy Sącz.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
- Informacje o odbiorcach danych: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny; 33-300 Nowy Sącz
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące.
- Uprawnienia:
▪ prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
▪ prawo do wniesienia skargi do organu prowadzącego. - Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Dyrektor
Szkoły Podstawowej nr 15
w Nowym Sączu
Jadwiga Kopeć
Autor: Webmaster
Źródło: Sz.P.15
Dodano: 2021-08-03 10:47:07