Powiat Nowy Sącz: Wydział Komunikacji: jak to zrobić dobrze?

1 min czytania

Wielu klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu zadaje pytania, w jaki sposób poprawnie wypełnić formularz dotyczący wpłaty komunikacyjnej. Jego błędne wypełnienie skutkuje koniecznością dokonania kolejnej płatności oraz występowaniem o zwrot poprzedniej (nieprawidłowej) wpłaty.

Jak to zrobić poprawnie?

Należy podać prawidłowy tytuł dokonywanej płatności :

- jeżeli temat dotyczy spraw związanych z pojazdami w tytule należy podać rodzaj sprawy i nr VIN lub nr rejestracyjny pojazdu; np**.: REJESTRACJA POJAZDU - WVWZZZ01234678910 WWW 12345, KASACJA POJAZDU - WVWZZZ01234678910 KNS12345.**

- w przypadku płatności dotyczących uprawnień do kierowania pojazdami w tytule należy podać rodzaj sprawy, imię i nazwisko oraz numer PESEL; np.: Opłata za wydanie prawa jazdy, Jan Nowak, 60010101234.

Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, nowosadecki.pl/pl/wydzial-komunikacji-jak-to-zrobic-dobrze

Autor: krystian