Planowanie kampanii marketingowej to proces wieloaspektowy, ponieważ zazwyczaj obejmuje terminy, materiały wizualne i opinie różnych zespołów i interesariuszy. Aby jak najlepiej zarządzać wszystkimi tymi ruchomymi częściami, będziesz musiał stworzyć inteligentną strategię.
Udana strategia marketingowa
Skorzystaj z centralnej przestrzeni, aby rozwinąć swój plan kampanii. Określ nadrzędne cele, docelowych odbiorców i typy kanałów. Następnie zacznij generować pomysły, opracowywać oferty, określać wymagane zasoby i szacować wskaźniki kampanii. Na koniec możesz zaplanować harmonogram wysyłki i monitorować jej sukces! Nasz szablon kampanii marketingowej jest gotowy z polami tekstowymi, galeriami obrazów, suwakami i opcjami wielokrotnego wyboru, aby Twoja strategia kampanii marketingowej była nie tylko przystępna, ale i zapamiętywalna.
- Kataloguj treści w oparciu o zadanie, osobę lub kanał. Wszystko w jednym miejscu!
- Wgrywaj dowolne formaty treści, takie jak reklamy wideo, informacje prasowe, blogi, posty w mediach społecznościowych.
- Przypisać zadania członków zespołu, aby upewnić się, że praca jest wykonywana dobrze.
- Współpracuj w czasie rzeczywistym.
- Przesuwaj wykonane zadania przez przepływ pracy, aby zobaczyć, jak postępuje kampania.
- Wizualizuj i zarządzaj terminami na podstawie kalendarza.
Dbaj o media społecznościowe
Przy tak wielu kanałach mediów społecznościowych do żonglowania, a nowe wyskakują cały czas, stworzenie skutecznego kalendarza mediów społecznościowych może być wyzwaniem. Ale kiedy masz już solidny plan, aby utrzymać wszystko w linii, zaczniesz widzieć, jak Twoja strategia treści rozkwita. Bez wysiłku!
Szablon kalendarza
Szablon kalendarza mediów społecznościowych jest wyposażony we wszystko, czego potrzebujesz, aby skutecznie zorganizować swoje treści w mediach społecznościowych. Jest to doskonały sposób na śledzenie terminów kampanii, efektywne zarządzanie zespołem marketingowym i bezproblemowe dokumentowanie, jak Twoje posty działają.
- Stwórz i zarządzaj przejrzystym harmonogramem publikacji.
- Wyznacz miejsce na burzę mózgów i przyszłe pomysły na treści w mediach społecznościowych.
- Przygotuj kalendarz treści na Instagramie lub zaplanuj posty na Facebooku, LinkedIn i Twitterze.
- Zaplanuj swoje posty z tekstem, obrazami, filmami, wzmiankami i hashtagami.
- Zobacz wszystkie swoje kampanie w mediach społecznościowych w widoku z lotu ptaka.
- Twórz przestrzenie w oparciu o kanały social media.
- Przypisz każdemu postowi pole statusu, aby śledzić, co zostało napisane, zatwierdzone i opublikowane.