UM Nowy Sącz: Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze referent w Szkole Podstawowej nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny w Nowym Sączu

5 min czytania

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny w Nowym Sączu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: referent(do spraw płac) w wymiarze 0,5 etatu.

Osoby ubiegające się o przyjęcie do pracy na w/w stanowisko winny spełniać następujące wymagania:

  1. posiadają obywatelstwo polskie;
  2. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;
  3. nie były karane za przestępstwo umyślne;
  4. posiadają wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, (wskazane doświadczenie w zakresie płac w oświacie);
  5. posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
  6. cieszą się nieposzlakowaną opinią.

Kandydaci powinni wykazać się:

  • biegłą umiejętnością obsługi komputera;
  • znajomością struktury i zasad funkcjonowania jednostek oświatowych;
  • znajomością ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych;
  • znajomością ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych;
  • znajomością ustawy Karta Nauczyciela i przepisów wykonawczych;
  • znajomością ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego.

Ponadto od kandydatów wymagana jest:

  • umiejętność obsługi programów komputerowych: Płace Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik, Exel;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • komunikatywność;
  • rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.

Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:

  1. obliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń na dzień ustalonych wypłat;

  2. bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących zakresów czynności;

  3. prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń pracowników szkoły;

  4. obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, sporządzanie list płatniczych zasiłkowych;

  5. przekazywanie sprawozdań dotyczących składek do ZUS;

  6. sporządzanie miesięcznych rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz dokumentacji sprawozdawczej dla nich, zgłaszanie do ZUS nowych pracowników i wyrejestrowywanie pracowników, z którymi umowa została rozwiązana;

  7. prowadzenie inwentarza i składnicy akt;

  8. kompletowanie i wypełnianie dokumentów potrzebnych dla osób odchodzących na rentę i emeryturę - przygotowanie druku RP 7;

  9. przygotowanie dokumentacji dotyczącej podatku od wynagrodzeń;

  10. sporządzanie deklaracji podatkowych;

  11. sporządzanie rozliczeń podatkowych pracowników szkoły;

  12. sporządzanie zaświadczeń o wysokości zarobków;

  13. sporządzanie dokumentacji PFRON, sprawozdań GUSZ 03, Z 06, Z 05 , o wynagrodzeniach i czasie pracy;

  14. obsługa SIO w zakresie spraw płacowych ;

  15. kontrola merytoryczna i formalno- rachunkowa dokumentacji płacowej.

  16. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartą na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;

  17. zatrudnienie 0,5 wymiaru czasu pracy;

  18. rozkład czasu pracy dostosowany do specyfiki pracy w szkole na tym stanowisku.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • curriculum vitae;
  • kserokopie świadectw pracy (oryginały do wglądu);
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
  • kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu);
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.

Termin składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny w Nowym Sączu, ul. 29 Listopada 22, lub przesłać drogą mailowąna adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. terminie do 13.08.2021 r.
  • Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie lub które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Informacja o liczbie osób, które zgłosiły się do konkursu oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Szkoły, BIP Urzędu Miasta Nowy Sącz oraz na tablicy ogłoszeń.
  • Rozmowy kwalifikacyjne w ramach końcowej selekcji kandydatów będą się odbywały 17-18.08.2021
  • Informacja o wynikach naboru zostanie podana 19.08.2021r.
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

**

Klauzula informacyjna:**

  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  3. Administrator danych i kontakt do niego: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny,33-300 Nowy Sącz.
  4. Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  6. Informacje o odbiorcach danych: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny; 33-300 Nowy Sącz
  7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące.
  8. Uprawnienia:
    ▪ prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    ▪ prawo do wniesienia skargi do organu prowadzącego.
  9. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  10. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Dyrektor
Szkoły Podstawowej nr 15
w Nowym Sączu
Jadwiga Kopeć

Autor: Webmaster
Źródło: Sz.P.15
Dodano: 2021-08-03 10:47:07

Urząd Miasta Nowego Sącza, nowysacz.pl/oferty-pracy-w-jednostkach-pozostale-stanowiska/25183

Autor: krystian